HOME.SOON.AWAY.AGAIN

Min tid i Helsingborg var skönt, roligt och allt möjligt. Påväg dit visste jag inte hur jag skulle bete mig, hur jag skulle vara, skulle jag öppna mig direkt? Eller vara blyg? Jag kom dit, fick en kram av amanda, sen började allting rulla på, jag var helt enkelt mig själv. Jag kunde prata om allting med henne, riktigt sjukt när man aldrig har träffats tidigare och vi kom varandra rätt så nära på typ tre dagar... När jag skulle hem ville jag knappt hem.
Men som tur träffas vi snart igen, hihi! Nu ska jag packa upp de jag hade med mig och packa ner lite kläder igen för imorgon drar jag mig till huvudstaden med ett gäng girls and boys!! Vi ska ha så jävla kul! Taggad till max! :)
 
Vi hörs på fredag, pusspuss!! Btw ni kommer få två bilder som jag tog i Helsingborg.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0