Så jäkla glad

Här sitter jag och väntar på att få motivation till pluggandet, men den kommer närsom! Planerade lite med min mentor idag och allt kommer gå så jävla bra nu de sista, jag är så nöjd ändå. När hon sa "Maribel, det är ungefär 3 månader kvar med pluggandet sen är du fri, tänk på det. Du kommer ångra dig annars!" Herregud vad lycklig jag blev när hon sa det men detta skrämmer mig något enormt. De senaste har jag lämnat in CV överallt bara för jag ska kunna överleva på mig själv och inte mina föräldrar.
Suget att flytta hemifrån och skaffa sig ett EGET LIV, den är enorm just nu! Men snart så.
 
Jag är otrolig nöjd men dom åren jag har gjort på De La Gardie men snart är jag färdig. Så alldeles strax ska jag göra klart allting, de sista jag har, plugga inför provet jag har imorgon & redovisningen sen lägga all energi på gymnasiearbetet som dödar en.
Btw, idag har jag fått höra så fina ord av mina fina vänner, dom gör mig så lycklig! "Vad fin du är idag Maribel!", "Ojojoj va du är fiiin" "Så vacker", åh blir helt inne. Nä, nu ska jag plugga och sedan kolla på PH!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0