SOMMAREN

Från den 11:e Juni har jag upplevt så himla mycket, med fina och underbara människor vid min sida. Fick uppleva min studentvecka med fint folk, som alltid har funnits där i 3 år. Sen efteråt fick jag uppleva balen med folk som jag kanske aldrig har träffat tidigare. Efter de har jag bara tagit det lugnt och nu när alla börjar skolan idag/imorgon så har jag funderat på vad jag ska göra med mitt liv, jag har planer men vet inte om jag vågar ta risken att göra allting. 
Har planerat att skaffa jobb i Helsingborg som jag kan få inom en månad och bo där, vid centrum. Visst det vore as nice men vågar jag lämna alla mina vänner här? Min familj? Det är ju inte långt ifrån bara 3 h och 30 min med tåg, men ändå. Jag skulle vilja se några varje dag i min vardag, men sen jag åkte till Helsingborg för första gången har jag alltid velat bo där, så min dröm måste ju gå i upplevelse nån gång...
Annars har jag velat bara flytta ur landet till Spanien eller Portugal, allt de här är mycket enklare nu när man inte har pojkvän och därför försöker jag göra allting så snabbt som möjligt så jag inte hinner få kille, haha!
Vi får se, jag har haft en toppen sommar och jag vet att detta året kommer bli grymt! 
 
Får många frågor, "Hur mår du? Hur känns det? Mår du verkligen bra?"
Svar: Ja jag mår skit bra, har min familj som står ut med mig varje dag, har min far här nu, har min familj från Stockholm här nu. Och ja, allt känns så jävla bra. Mina vänner gör verkligen allting, dom får mig verkligen att må fint som snus. Därför jag försöker få en jättestor förändring i mitt liv, börja från noll. Hur grymt?
Hoppas NI verkligen mår bra, ha en bra dag!!! Puuuusss
 
Hattkalas, jättefin och rolig fest! Efterfesten var ännu bättre!!
När Labyrint var på Måndax, mycket folk och mitt folk var bäst!
Jag & Nico!
Fin sommarkväll, på vallägret på Brommersvik 2014
Vallägret 2014 på Brommersvik - Linda Pira och Stor var där.
Hade en bra dag med Leonella, åktur med båt och hade en bra kväll med annat folk.
Lite collage.
Helsingborg - Var där i 6 dagar, träffade Amanda och familjen. Här var vi på HIF - IFK NORRKÖPING
Ridtur med Amanda & Therese, det var trevligt!!
En vanlig dag, bara att jag och syster gick ut och fotade!!
 
Så ni fick lite bilder på sommaren typ, puss!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0