MITT NYA LIV

Har börjat gymma, började följa massa inspo på instagram och booom, gick jag till gymmet för att skaffa gymkort och igår fick jag ett paket ifrån gymgrossisten så nu är jag redooo!! Att börja gymma är en fördel, jag har börjat somna tidigare, äter bättre, äter nyttigare (fast ibland måste jag ta ett glas cola t.ex) för jag kan inte sluta med sånt direkt när jag en gång i tiden har vart beroende utav söttsaker. Men jag försöker byta ut allt godis och sånt mot annat, som t.ex. choklad fast nyttig choklad osv.

Sen har jag mer motivation till skolan nu och snart är det dags så är sjukt nöjd. (STUDENTEN!!)
Snart bär det av till gymmet för ett pass! Ikväll tar jag det lugnt eftersom alkohol är inte min grej längre...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0