LÄNGESEN

Nu var det längesen jag uppdaterade här, snart en månad sen! Träningen har gått sådär.. Får ta nya tag efter gymnasiearbetet som ska utföras nu på Onsdag, jag och en tjejkompis ska nämlingen göra en resa till Ullared med studiebesök osv. Vi får se hur detta går men det kommer nog gå bra!
Sen måste jag börja göra några uppgifter och ta tag i matten som jag vill hellre döda, men det är 100 dagar kvar sen står jag med min vita kläning, studentmössan och skrika allt vad jag har.

Inte långt kvar och jag är nervös, måste tänka på betyg osv, inte alls kul!
När jag kommer hem sen blir det äta, gym, läsa bok & plugga lite till.
Hotell & Turism fick jobba på melodifestivalen i helgen, vilket var jättekul!!
Fest i fredags, då det var 100-dagars på stadt! NICE KVÄLL/NATT.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0