L E V E R

Sportlov för en hel del, men jag hade bara LEDIGT.
 
Alla hjärtans dag tillbringade jag med min säng i början sedan upp och hoppa fick jag bli barnvakt för dessa snorungar. Kollade mello och sedan spelade killarna fifa och åt kvällskäk i rummet. Medans vi tjejer satt i köket och tjöta skit och åt.
 
En natt satt jag och min kusinvitamin och åt våfflor klockan 00:00.
 
Åkt även mycket bil med härligt folk och bara fått skratta så man har fått ärligt talat magrutor.
 
Denna helgen kollade jag på igelkottscupen för min bror var med sedan var jag på "fest", kul kul!!
 
Avslutar med en bild på mig under mina lyckliga dagar, fast skoja! Är även lycklig än idag och allt är på topp!!
Idag ska jag äta completos, (googla så ser ni vad det är!) och kolla Champions League med the family.
 
Ha en bra vecka för nu ska jag inte blogga på ett tag igen, hehe!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0