all i want for christmas is you

Halloj! Har inte bloggat på några dagar nu men jag har haft de super skönt och njutit av mitt kära jullov med min sjukling som är j*vligt sjuk, har lite ont i halsen jag med men hoppas jag inte blir smittad! Igår var vi barnvakt hela dagen och åkte hem till honom på kvällen och somna ganska tidigt. Och nu inväntar vi donkenkäk från Stan! Som jag har längtat och är döö hungrig just nu. Men nu ska vi antagligen kolla på film och ikväll ska jag och mitt hjärta baka julgodis så vet inte riktigt om jag hinner blogga mer idag. Och om tre dagar är de julafton så jag kanske inte bloggar förens ikväll eller efter julafton. Så håll ut!
Puss & kram, ha en bra fredag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0