en dag kvar av 2012

En dag kvar sen börjar festen! 2012 har vart ett bra år fast samt lite dåligt, det har ju givetvis hänt saker men så är de alla år. De trista är nog att jag och min far har ingen kontakt längre, vi båda är envisa och själviska så därför kommer vi ingen vart när det gäller våran relation som far & dotter... Men sånt är livet och sånt ska man lära sig av, fort. 2013 ska bli de bästa året, jag fyller 18 år 1 maj, jag kommer nog jobba hela sommaren men sedan åka iväg utomlands själv eller med kompisar eller anton, få körkort, leva livet som jag har velat i nu 17 jäkla år! Så vi får hoppas på de bästa och hoppas på att inte året går för fort så jag inte hinner bli så gammal! Haha, Gott nytt år på er och lev livet som om de vore den sista dagen. Ta hand om er gullisar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0