13/10-2010

13.10.2010 är ett datum som man aldrig glömmer, jag kommer alltid minnas de. Det var den dagen jag blev tillsammans med världens finaste kille enligt mina ögon. Jag har haft ett tidigare förhållande innan de som dröjde ett halv år ungefär men de kvittar nog för mig, jag var drygt 12-13 år när jag blev tillsammans med den killen så jag visste knappast vad ordet kärlek var faktiskt. Men en kall dag 2010 så insåg jag vem som gjorde mig lyckligast på denna jord, det var HAN min pojkvän som jag har vart tillsammans med i nu 2 år, 1 månad, 5 dagar. Helt sjukt, jag har upplevt så mycket med han, allting verkligen. Jag har nog aldrig i hela mitt liv vart såhär kär i en kille innan, jag får fortfarande fjärilar i magen när jag ser honom gåendes mot mig när han ska möta mig är ett exempel. Han får mig fortfarande känna mig lika lycklig som den dagen vi blev två. Han har allt som en kille ska ha, finaste leendet, finaste personligheten, lång, stora händer, knäpp, rolig, snyggast m.m.
När jag menade jag och han har upplevt allt då menar jag givetvis bra & dåliga saker. Alla har ju upp och ner gångar ibland, vi hade det för ofta i början men med tiden så blev allting lättare och bättre. Vi har åkt till Stockholm, Helsingborg för att kolla på Derby match, Branäs för att åka skidor, Spanien över en månad för att sola, bada, sova, somna bredvid varandra för första gången, njuta, skratta. Kollat på massa biofilmer, upplevt de mesta som sagt.
Ni vet känslan att bara somna bredvid den finaste killen och sedan vakna bredvid honom och han ligger där sött eller när han kramar om en oh så vaknar man? Jag älskar att få uppleva det varje helg, att få uppleva det med honom... Han kan få mig glad till ledsen, arg till glad osv. Men vad? Jag älskar honom fortfarande lika mycket för det!
Jag är kär, så jävla kär, så himla förälskad som den dagen vi blev två.
Jag skulle aldrig välja ut honom för någon annan, det kan jag lova. ALDRIG.
Han är min andra halva som jag skulle gärna vilja dela med allting med.
 
Han heter förresten anton håkansson, jag minns allting när de gäller dig. Jag älskar dig obeskrivligt.
/ maribelandrea


Kommentarer
Ester

Åhh vad gulligt det låter Maribel! Så himla härligt! :D

Svar: Haha tack Ester! :D
maribelandrea

2012-11-22 @ 10:48:05
URL: http://lovewillgetyouhigh.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0