19 DAGAR KVAR

Hallooj! Idag har jag inte gjort så mycket, åkte till skolan jätte tidigt för att plugga innan jag började, men så tänkte jag liiiite fel där... Jessica hade mina skolböcker som jag behövde i skåpet så fick spela facebook spel istället och sällskap av anton för de mesta. Bra de!
Efter skolan så tog jag & anton en fika sedan hängde jag med till tandläkaren. Nu sitter jag ensam i min säng och ska försöka ta tag i pluggandet. Har massor just nu, vill mest döda mig själv och slippa alla läxor.
Har engelska tills imorgon, marknadsföring uppgift tills när jag är klar med allt fast måste va klar snart & entreprenörskap. Dessa ämnen är inte dom bästa & roliga heller, så jag får plåga mig själv denna torsdagen.
 
Vet inte riktigt om jag hinner blogga något mer... eftersom jag ska duscha o sånt ikväll sen fortsätta plugga, så det får bli imorgon eller nån annan dag! PUSSPUSS.
Såhär ser jag ut just nu. Fy fasen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0