FÖRBANNAD

Har inga ord, tårarna rann, Sveriges befolkning är knäppa i huvudet, Malcolm var grym idag men ändå stod han där mot fucking J.E.M! Gruppen J.E.M och Malcolm B är dom bästa i hela programmet, men va i helvete tänker ni med då? RÖVEN, förlåt men är så jävla förbannad. Jag lipade förut men istället för att vara ledsen är jag piss förbannad, det tog över liksom. Malcolm B har alltid vart nummer ett för mig sen han sökte till X-Factor.
Jag har lyssnat på alla hans låtar till oh med dom han har gjort med sebbe staxx och andra artister, vafan säger ni om det? Jo han har alltid vart känd och nu kommer han vara det för alltid. Han är den skönaste, coolaste, snyggaste, har finaste leendet... Ni kan ana nu va? Jag är en av hans fans och drömmer om att stå bredvid honom och bara säga "tja","sho","hejhej".. Jag drömmer om det, även om han bor kanske bara 4 timmar ifrån mig. Jag lovar den dagen jag får autograf och säga hej till honom, då kan jag dö lycklig. Malcolm behöver inte X-Factor, dom behöver han för att kunna få tittare m.m.
Men shit the same, Malcolm Brandin kommer ta över världen. Han är redan stor i dom flestas ögon, i alla fall i mina. Hoppas ni har haft en bra fredag folket! Min fredag förstördes just..
 
KINGEN:
/ maribelandrea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0