FUCK YOU, FUCK ALL, FUCK OFF

Idag är maribel jävligt lätt irriterad m.m. Men spansk musik kan höja stämningen lite i alla fall!
Igår så bloggade jag inte på grund av jag var i skolan och orkade inte blogga då, efter skolan så var jag med mirelle. Vi "fikade", pratade om allt, umgicks, tog samma buss hem sen ingenting mer med det!
 
Efteråt åkte jag till anton för att prata lite grann sedan åkte jag hem för att vila men somnade lite sent igår för kunde inte somna.. Typiskt! Men idag är jag i skolan och har en lektion efter denna sedan slutar jag för dagen. Vill bara hem till min säng och sova. Men pluggandet är ivägen som alltid. Måste göra en uppgift som handlar om marknadsföring och det suger k*k! Nu måste jag & Kajsa plugga men det orkar vi inte, så tar på mig hörlurarna och chillar lite med musik som är min bästavän idag förhoppningvis!
 
Ha en bra dag med er!
Här har ni två bilder från igår, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0