LÖRDAY, SATURDAY, SÁBADO

Jahapp nu är det redan Lördag och imorgon är det Söndag och sen är det skola igen! Åh, jag som är så jäddra skoltrött så de skriker om det! Men det är bara bita ihop nu, det är ungefär 5-4 veckor kvar tills vi har jullov! Fyfan va jag längtar. Somna bredvid anton varje natt (nästan), "jultomten" kommer med dom finaste julklapparna förhoppningsvis, nyår! Iår ska man ju givetvis dra ut och festa på nyår, men vart är ju frågan?! Lidköping, skara eller götene? Hm, det får vi bestämma oss för senare.

Just nu ligger jag i sängen nyduschad och fräsch och väntar på att anton. Så jävla seg på att duscha är han, enda nekativa med honom tror jag.
Men snart ska vi mysa framför johan falk - Barninfiltratören som jag laddat ner!
Vet inte riktigt om jag hinner blogga imorgon, för jag sover hos anton och sen måste jag hem för att fixa och greja för ska på kalas hos farmor. Så vi får la se! PUSS.


Kommentarer
LindaViola - mamma till två!

Njut av lördagen istället för att ha ångest över måndagen ;)

Svar: Det gör jag! :D
maribelandrea

2012-11-10 @ 20:24:27
URL: http://lindaviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0