MONDAY TODAY

Nu är det måndag och en ny skolvecka, ny vecka överhuvudtaget osv. Men ändå inte!
Imorgon har jag två lektioner, på onsdag är de De La Gardie open (kom och kolla!!), torsdag är de x-dag och det innebär att hela skolan är lediga förutom dom som ligger efter i massa ämnen och måste göra omprov osv, men det behöver inte jag så jag tänker spendera min onsdagkväll och torsdag hos anton! På fredag så har jag också bara två lektioner från 08:00-11.00! Så jävla underbart. Jag som är skoltrött, detta behövs verkligen! Så jag tackar för detta!!

Idag så har jag haft en lång skoldag men ändå inte, fick sluta en timme tidigare pga tandläkare så det var ju rätt chill, sen så åkte jag till ica där anton var, vi handlade lite smått o gott! Sen så åkte vi hem till mig för att käka, ligga i sängen, kolla tv sedan kollade vi på fotbollsgalan som nästan alla i Sverige gjorde antar jag!
Zlatan tar Guldbollen, ingen nyhet direkt? Och Lotta tog diamatbollen eller vad dom nu kallade d, det är inte heller någon nyhet hon vann ju förra året med liksom!?
Så det börjar bli en riktigt ZLATANGALA istället för FOTBOLLSGALA som en på twitter skrev.
Men nu har jag tänkt och dricka lite gott, äta choklad och sedan somna ensam inatt. Men det dröjer inte så länge jag får lägga mig bredvid anton och ligga i hans famn och känna tryghet igen. Längtar tills Onsdag redan, åh!
Nog för mig hoppas ni får en bra kväll/natt/morgon. Så hörs vi nog imorgon ifall jag har blogglust. PUSSAR!!
Ni får la två bilder här, en ifrån Lördags och chips & dipp bilden m.m. från idag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0