sovmorgon

Godmorgon!
Idag har jag sovmorgon till klockan halv ett, fast vakna för länge sen! Har legat i sängen tills klockan halv tio ungefär och just nu sitter jag i min säng och är nyduschad och fräsh till skolan. UNDERBART!
Eftersom vi har två korta lektioner idag och slutar 14:15 eller nått sånt så tar jag bussen direkt hem & pluggar lite, läsa bok som är tills imorgon och sedan bara njuta som vanligt. Har ingen ork att vara med någon just nu antar jag. Nu ska jag kolla ifall det finns nån macka och något gott & dricka till annars äter jag i skolan med jessica.
Nu ska jag kila iväg!!
Lyssna på denna låten (som är på bilden), den är grymt fin och sorlig dock men värt & se. / maribelandrea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0