VÄLKOMMEN TILL MINA OMRÅDEN

Just nu sitter jag och lyssnar på Kartellen och förbereder mig, för snart ska jag ha redovisning! Inte alls taggad men gjorde inte detta i fredags så blir tvungen och göra det idag. Så det är nu eller aldrig, självklart väljer jag NU.
Har haft en mysig helg med den bästa. Igår var han sjuk så fick la bara vara där & finnas där. Jag sov hos honom inatt så när jag vakna imorses ville jag bara stanna kvar men upp & hoppa till skolan för min del, medans han låg där och hade det skönt. Så är de, nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bara njuta!
Som tur är slutar jag idag 11:50 för har ingen webbutveckling, så skönt! Nu slutar vi lektionen så pusspuss!
 
/ maribelandrea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0