13/8-2013

Hellooo! Nu var det länge sen igen, hehe.. Har lite svårt med att blogga ser jag. Men så är det när man har lov, right? Jag har iallafall inte gjort så mycket, mest jobbat nu dom första dagar i augusti och sedan chillat hemma typ. Snart kommer familjen hem från Barcelona! En månad gick fanimej snabbt.. Häromdan så ändrade jag mitt rum lite och idag fick jag stor städa hela huset så jag passade på att göra iordning mitt rum lite också eftersom jag går i skolan en vecka sedan drar jag till Portugal. Vill såklart tillbringa tiden till annat nu! Idag har jag och anton våran månadsdag, vi firar inte på det sättet men vi hade tänkt och åka på bio iallafall så gör vi något. Ska försöka hinna gå till banken imorgon också, så dags att sätta på alarmet annars lär jag aldrig gå upp. Kram M
 
Tog fram kameran lite snabbt så bilderna är verkligen bläää men det får funka nu!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0