SKRIVER SNABBT

Idag tog jag mitt allra sista jullov. Helt sick hur tiden har gått...
Om ungefär ett halvår så tar jag studenten och kanske aldrig mer få se mina bästa tjejkompisar. Vi har kommit så långt och snart är allt över igen. Vi har gått tre år tillsammans och vi har blivit så tighta nu, åå...
Jag ser framemot våren liteee iallafall, tänk vad kul vi kommer ha!
Nu har jag iallafall jullov och jag mår bättre än bäst. Helgen kommer bli så bra! Sen har vi julafton, juldagen, nyår och lite plugg. Har kommit efter så himla mycket men är på G igen, vilket jag är glad över!

Ville bara kika och säga att jag lever & att jag mår bra igen. Har inte så mycket mer och säga. Puss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0