TIPS

Vill ni köpa Victorias secrets body mist och body lotion så rekommenderar jag starkt att köpa dom jag köpte.
 
Coconut passion luktar kokos, man luktar så gott! Du kommer inte ångra dig, det gjorde inte jag iallafall.
Secret Craving luktar svarta vinbär och vanilj, den får 5/5 poäng helt klart! Den lär jag använda mycket.
Love Spell luktar ganska starkt fast håller sådär länge, den luktar mer persika, körsbärblomma & vit jasmin. Men jag vet inte riktigt hur jag ska bedöma den om jag ska vara ärlig!
 
Hoppas ni är nöjda! Några frågor? Kommentera isåfall!
REPRIS BILD.


Kommentarer
Rebecca

fin blogg !
ha en trevligt helg:)kram

Svar: Tack så mycket!, åh detsamma :) kramis!
maribelandrea

2013-02-08 @ 22:22:08
URL: http://beccarosan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0