2012 resumé

2012 har vart upp o ner. Men jag har nöjd! Jag har fått nya vänner, gjort så mycket när det gäller skolan, fyllt 17, har firat antons 16 årsdag, har somnat nästan varje dag bredvid anton o vaknat bredvid honom, har gjort många bio besök, fikat jävel, bakat jävel, vart i Stockholm med anton, gröna lund, gamla stan, fittja, hökarängen, firat två årsdag med anton, firat jul med min fina familj o vänner + min älskling, firat nyår med dem finaste, skrattat, gråtit, blivit arg, blivit besviken, gjort dumheter, ångrat, sårat personer m.m. Ja, upp o ner år men 2013 får bli bättre. Jag säger inte om alla andra ba "det kommer bli mitt bästa år, jag fyller 18, tar körkort!!" osv.. nej, det kan hända saker påvägen dit och framöver också, men jag är taggad på att fylla 18, uppleva saker, få körkort, åka bil på nätterna när jag vill, åka till donken när jag vill, hämta mina kompisar när dom behöver de, åka bil till skolan när jag inte orkar åka buss m.m. Hoppas allting blir perfekt, för jag läntar!
Här fick ni några bilder! Jag är sjuk just nu så orkar knappt sitta vid datorn känns det som, förlåt! Ha en bra dag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0