MÁLAGA

Förut skrev jag ju om att jag saknar/längtar till värmen och Spanien. Hittade en sån fin bild förut, nu vill jag verkligen åka tillbaks till mina vänner och fina människor där borta! Äta gott varje dag, sola, bada, dricka, njuta till max, kolla när grabbarna spelar fotboll i värmen (kompisar), parken, stränderna, lägenheten vi hyr där, allting saknar jag just nu. Vill boka biljett dit direkt men jag kan drömma om det... För i sommar måste jag jobba, umgås med folket här i Sverige, somna bredvid min älskling varje dag, sola, gå i hunters (det lär bli regn), äta glass från kiosken... okej det lät mysigt ändå! Jag skulle pluggat idag men jag har inte haft ork till det, så himla skoltrött och vi började nyss våran sista termin i tvåan! Haha detta kommer sluta illa ifall jag håller på såhär, fast jag har lovat mig själv att plugga imorgon iallafall en stund :) Men nu ska jag titta på Disney och äta pannkakor. MUMS!
 
Här får ni bilden:
Vi var där i en hel månad, med min familj, farbror, vänner, min pojkvän. Ett minne för livet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0