25/7/2013

Hello!
Nu var det länge sen igen, min förklaring är väll att jag lägger bloggen åt sidan när det är lov! Det förstår nog alla, eller?
Jag har knappt gjort något de senaste bara sagt hejdå till min familj som åkte till Barcelona, solat, städat huset och lite till men nu till helgen händer det saker! Ska nämlingen äta tacos med mina favoriter, åka till kusten, kolla IFK - HIF sedan nästa vecka: boka hotell på Liseberg Heden och ha en heldag där (funderar fortfarande!!) och bara njuta!
Om en månad är jag påväg till Portugal med bästavän för att ha praktik där, ha kul, shoppa, lära känna ny kultur m.m.! Super nice, längtar liteee faktiskt!! Men nu har jag förklarat lite så nu ska jag ta och kolla på tv innan läggdags! Tänkte ge er lite instagram bilder som har hänt de senaste. Kram M
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0