DÅLIG UPPDATERING, MEN DET ÄR SOMMARLOV!

Hej! Jag ber så hemskt mycket om min dåliga uppdatering här men jag har inte haft tid eller ork nu de sista. Har haft mycket och tänka på och ta igen! Men som tur har jag bästa familjen och dom bästa vännerna som står där även om man inte har snackat med dom på flera månader. Har jobbat nu i helgen och nu är det bara att njuta tills lördag igen! Har äntligen fått mitt paket från USA och allt är allmänt bra just nu. Lite upp & ner gångar men livet är så.. Hoppas ni får en bra dag och kolla på FOTBOLLS-EM idag! PUSSSSS
 
Lite bilder från de senaste! Bikinin där uppe är från Victoria Secret direktimporterat från USA, väldigt nöjd & glad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0