1, 2, 3, 4

Hej mina fina!
Sorry för jag inte har bloggat på ett tag men jag får skylla på att jag har jobbat i helgen. Behövde dock inte jobba igår så fick mig en sovmorgon och chilldag som jag verkligen behövde! Jag vakna för cirkus en timme sedan och just nu ligger jag i sängen och spelar candy crush men ska alldeles strax upp för att fixa lite "frukost". Har sovit hos anton sen lördags så idag ska jag hem och få sova i min egna säng.
Jag vet inte riktigt hur veckan ser ut men jag ska ut och köra lite innan jag begär mig till körskolan den 20:e igen.
Men nu ska jag fixa mig lite snabbt och fixa "frukost". Ha en bra dag och ta hand om er! Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0