BÄSTA KILLEN I MITT LIV

Han som får mig och le, skratta, gråta av lycka, lycklig oavsett vad. Det är han får mig att känna mig speciell. Oavsett vad som har hänt och oavsett vad som händer framöver så vet jag att jag aldrig skulle kunna leva utom honom. Hade jag förlorat honom hade jag förlorat mig själv. Precis som han sa häromdan. Att kunna få somna bredvid honom varje år, varje månad, varje dag, varje minut och varje sekund är de bästa jag har vart med om. Jag skulle aldrig kunna byta ut honom mot någon annan, inte ens Charlie Hunnam eller Lucas Scott i One tree hill.
Att jag har haft honom vid min sida 2 år, 8 månader och 10 dagar är speciellt för mig. Han är min & bara min.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0