DÅLIG DÅLIG DÅLIIIIIGT

Hej mina fina läsare som koller min blogg varje dag!
Ber så hemskt mycket ursäkt för den hemska dåliga uppdateringen men nu är det mycket i skolan och mycket som sker dom två sista veckorna som är kvar som 2:a på De La Gardie... Har nämlingen jobbat i helgen och sedan igår var det Karnevalen sedan efterfest till halv två ungefär sedan åkte jag till min älskling och fick somna bredvid honom = Ganska lyckad dag & kväll.
Idag försov jag mig men som tur så har jag en snäll engelska lärare som inte ger mig frånvaro den lilla stunden jag kom försent. Efter skolan så åkte jag hem och bara tog de lugnt vilket var en väldigt bra idé efter gårdagen... Imorgon så har jag riskettan och efter de tänkte jag antingen åka hem eller åka till anton en sväng senare mot kvällen ska jag ut och övningköra sedan få somna bredvid min älskling. (kanske)! 
Här kommer ett collage som jag har tagit av min fina vän jessie, hennes blogg hittar ni här: http://jessicasss.blogg.se/
 
Ha en bra kväll! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0