De senaste

I måndags så var jag i skolan alldeles ensam pga min klass var ute och grilla och "lekt" ute vid sjön. Jag fick inte hänga med pga min pollenallergi och förskylning, vilket var jävligt trist men fick iallafall in mina sista inlämningar så nu har jag sommarlov! Kirrade ihop ett E (godkänt) i webbutveckling!!! Super glad för det så som jag har kämpat i ett år med de... Efter skolan så var jag med jessica och bokade biljetter till Portugal så nu är det klart! Den 28 augusti åker vi från Arlanda. Wieee! Efter de så åkte jag in till Götene för att fira min vän edgar som äntligen har tagit studenten! På kvällen åkte jag till anton för att somna bredvid honom och idag har jag haft ledigt från skolan vilket jag har imorgon också! Så nu har jag tänkte och somna bredvid min pojkis. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0