ENSAMT

Här sitter jag ensam i klassrummet... Har fått en förskylning och har pollenallergi så är snart helt död. Dom andra i min klass är ute och har massa övningar vid sjön och ska grilla korv. Jättekul! Men jag har inga inlämningar kvar att göra förutom en och det är webbutveckling vilket jag gör nog klart idag på lektionen.
Så snart har jag sommarlov! Idag ska jag ut & köra med körskolsläraren och efter de ska jag direkt gå på webbutvecklingen och sedan åker jag nog med Jessica hem för att boka flygbiljetter till Portugal! 
Senare ikväll blir det studentfirande vilket det blir en stund bara eftersom jag mår verkligen piss så jag är inte direkt festsugen... Men nu ska jag kolla lite igenom min uppgift och sedan bara ta de lugnt! Kram
Två bilder sen igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0