HELGEN

Helloo!
Min helg har bestått av anton, mys och jobb lördag-söndag. Kom hem för en stund sedan men nu är det dags att städa mitt rum för jag har inte städat på hundra år känns det som och sedan hämtar antons mamma mig och tänker sova hos honom inatt. Låter väl helt ok? Imorgon ska jag och min lärare ta tag i all plugg och prata om de. Sen tänkte jag faktiskt gå på webutvecklingen så jag kan få hjälp med de sista och lämna in min sista uppgift och sedan säga TACK OCH ADJÖ WEBUTVECKLING! Jag vet inte riktigt än om jag ska med till karnevalen eller om jag ska till personalfest och sedan gå på efterfest i Lidköping... Men vi får se imorgon! Nu måste jag verkligen städa för annars lär jag aldrig hinna duscha heller. PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0