JOBB JOBB JOBBAT

Helloo! Nu har jag äntligen lite tid att blogga nu när jag är hemma... Har sovit hos anton dom senaste dagarna så har inte haft tid att ens tänka på bloggen. Men nu sitter jag med datan vid knät och kollar på fotboll! Österrike - Sverige, just nu är jag inte alls intresserad eftersom jag är tröttare än någonsin. Har jobbat torsdag och idag vilket betyder att jag har jobbat mina två lediga skoldagar men vad gör det när man får pengar? Right?
Men imorgon finns det inga planer men på Söndag ska vi till Stockholm för att vara där hela dagen och hämta antons bror och gå runt på stan. Vilket betyder shopping står på schemat! Blir lite kläder får man hoppas på!! Men nu ska jag kolla på fotbollen, cyaa! :)))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0