SÅ HIMLA LYCKLIG.

Har världens finaste familj, vänner, bästavän, pojkvän. Jag är så jävla lycklig och glad. Kan inte beskriva känslan just nu. Har haft sommarlov i cirka en vecka nu och jag är lyckligare än någonsin? Helt sjukt.
Har finaste mamman som betalar en Stockholms resa så jag får shoppa med bästavän, har världens finaste kille, ska fira midsommar med fint folk imorgon, ska umgås med dem finaste på lördag (ett kanske), om 4 dagar får jag lön, om cirka en vecka åker jag och bästavän upp till Stockholm, om cirka en vecka så kommer "mitt packet", om cirka 2 veckor ska jag kanske till Ullared, om cirka 2 månader åker jag ner till Portugal i en månad.
Jag är hög på livet. Hoppas ni har haft de super och fortsätter ha de grymt! Ha en trevlig midsommar på er! 
Kram M
 
Instagrambild.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0