18 år

Nu så har man gått & blivit 18åring! Gårdagen åt jag middag ute på stadt i Lidköping med min familj, släkt och pojkvän, sedan tog en drink och umgicks en stund innan jag & anton drog iväg till en fest i stan, där var mina underbara vänner och vid tolvslaget så sjöng dom och hade det allmänt roligt! Idag så åkte jag & anton med till Skara för att handla lite och sedan tog en sväng förbi donken, vilket var riktigt nice efter gårdagen! Mått lite sådär efter gårdagen men man lever bara en gång och jag har just blivit 18 så.. Har haft lite folk här hemma och nu ska jag somna bredvid min pojkvän. Med andra ord en jävligt bra födelsedag/valborg! Tackar alla som har sagt grattis och haft tid att smsa och ringa mig! Nu så ska jag äntligen få lägga mig bredvid honom igen, PUSS!
 
Bilder: instagram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0