FAST AND FURIOUS 6

Hej mina fina läsare som fortfarande kollar min blogg varje dag!
 
Har tyvärr inte hunnit eller orkat blogga på ett tag men nu är jag iallafall på G igen. Sitter i skolan med fanny och sandra, väntar på bussen som ska åka till Skövde eftersom ska på bio idag! Ska kolla på fast and furious 6, shiiit! Alla säger att den är grym och helt underbar, mina förväntningar just nu är riktiga höga. Längtar att få se Dominic och alla igen! Men nu ska jag kolla på ett bildspel om Zambia med tjejerna. Pussssss



Kommentarer
Hamdi '

Vill se den! var den bra?

Svar: Sjukaste filmen! Så det är verkligen ett måste :D
maribelandrea

2013-05-27 @ 20:22:04
URL: http://adlh.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0