HALLO

Hej!
Nu har jag blivit lite mer aktiv här på bloggen men inte fullt ut ännu! Men det kommer la, gårdagen var helt ok, kom hem runt halv fyra tiden och satte mig vid solen en stund innan bussen åkte iväg till anton. Där sov jag över tills idag och just nu sitter jag på min lektion och "jobbar". Men har ingen ork till de, har så många inlämningar som jag ligger efter med så de skriker om de.. Usch! Idag slutar jag 13.30 så direkt efter jag har slutat ska jag göra några ärenden på stan och sedan ta bussen till Skövde med Jessica, bobo och anton där vi ska ha dubbel-dejt. Haha fyfan va fult.. Ja men vi ska gå o äta sedan kolla bio. Jag kan skriva ikväll eller imorgon vilken film vi såg på och om jag rekomenderar den eller ej! Men nu ska jag försöka jobba här... Ha en bra dag! PUSS
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej! Ändra i din header, du är inte 17 år längre:)

Svar: ok, tack för påminnelsen :)
maribelandrea

2013-05-09 @ 13:53:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0