INGEN SKOLA FÖR MIG NE

Hejsan!
Idag fick jag mig en härlig sovmorgon som jag verkligen behövde! Mådde inte så bra imorses och gör det inte nu heller egentligen men man får inte deppa allt för mig mycket! Har gjort 1-3 inlämningar och skickat iväg dom men har yttligare 13 kvar ungefär... Så, min motivation till plugg just nu ligger på noll! Orkar inte egentligen så ska prata med läraren imorgon och försöka lösa detta för nu står det nästan bara jobb på schemat! Ska jobba denna helgen och sedan har jag riskettan på onsdag sen jobb på torsdag och kanske fredag + en körlektion. Hinner jag med några läxor i nulägget? Svar: NEJ!
Men nu så har jag ätit lite mat och ska strax hämta min bror på fritids sen vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra. Men det lär vi märka vad som sker! Hoppas ni får en bra dag, puss :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0