LIGGER I SÄNGEN

Hej mina fina och söta läsare! Nu har man äntligen kommit hem och kan bara ligga i min säng och njuta fullt ut! Jag har varit ute och gjort min mor sällskap, hon är 36 år och vill ta körkort nu? Eh ja, jag fanns där som hon har funnits vid min sida nu i 18 år, nu är vi fan kvitt! Haha ne skoja, men det var roligt och se henne så glad. Just nu ska jag kolla på en serie och kanske fixa något och äta som t.ex nudlar eller typ pannkakor?! Ne men jag vet inte riktigt än. Men ska sätta på avsnittet så jag börjar nån gång, eftersom måste somna tidigt idag pga nationella imorgon. Inte taggad alls men något man måste göra när man går i skolan, men snart är det bara ett år kvar tills jag får skrika "FÅR VI HAR TAGIT STUDENTEN!" och springa ut lycklig, åå! LÄNGTAR! Men men nu ska jag kolla, ha en bra kväll/natt! PUSS
Jag & mitt hjärta igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0