MOTIVATION

Hallooo, förlåt för den dåliga uppdateringen men ja. Ska alldeles strax ta och hoppa in i duschen efter att jag fick ett ryck och fick för mig att börja gå helt plöstligt! Så nu ska jag börja med träning! Cykla, gå, gymma, börja äta nyttigt och ge ett försök med att ge fan i godsakerna iallafall godis, drickan och sådant. Börjar märka att jag mår sämre o sämre pga det. Så nu har jag fått motivation att börja träna så nu tänker jag fan göra det också! Träna mån-fre och vila lördag och köra ett lugnt pass på söndag. Japp!! Nu kööör vi!
Men nu ska jag duscha och sedan övningköra (ett steg nääärmare) och sedan åka till anton för att somna bredvid min prins. KRAM
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0