PÅ G NU ASSÅ

Hallo just nu sitter jag här & har webutveckling... Vad ni än gör, vad ni än ska plugga till, vad ni än ska välja till individuella val så välj fanimej inte webutveckling! Bara ett råd ifall ni vill ha Godkänt och vara läxfri. Men men, efter skolan ska jag antingen åka hem & ta de lugnt eller umgås med min pappa. Jag vet inte riktigt men ikväll så har jag tänkt och somna bredvid min kille. Men vi får se! Skolan har vart lugn annars, haft stormöte angående karnevalen här på DLG och lite smått. Förut så gick jag & jessica förbi körskolan och nu så har jag bokat riskettan den 5/6 och en körlektion den 7/6, nu är man på G! Enligt tjejen jag ska köra med har jag körkortet slutet av Juli. Rätt skönt ändå men skulle vart rätt okej ifall jag hade haft de nu men men sånt är livet! Nu måste jag banimej pluggaaa, ha en bra dag! PUSS


Kommentarer
Emelie!

Jättefin blogg!
Vill du ha en ny header?
Säg till mig! :)

Svar: Tack så mycket! Inte just nu, tack för du frågar :) Det ska jag!
maribelandrea

2013-05-13 @ 15:33:39
URL: http://nattstad.se/littlemissgaga


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0