PLUGGMYS

Hej!
Idag har jag haft en enkel dag börja med att jag åka in till skolan för att plugga medans andra hade sovmorgon, japp japp! Duktigt av mig tycker jag... Men så hade jag inte redovisningen idag så jag åkte in i onödan så att säga... Hade nationella i engelska muntligt istället och fick godkänt så jag är nöjd! Efter de var det två slöa lektioner kvar så jag har haft en rätt så chilldag! Efter skolan var jag med jessica och bobo typ till halv åtta då gick jag och jessica hem till mig, kolla på pretty little liars och tog de lugnt! Men just nu har jag plugg-mys. Det låter lite konstigt ja men det är rätt så mysigt ändå även fast jag inte bör plugga på detta men jag gör det ändå för att vara säker, för imorgon har jag prov i spanska från 08:00-13:40. Självklart har jag raster och sådant imellan men det är rätt så tufft. Jag kan spanska flytande och allt ja, jag vet men ni anar inte hur dålig jag är på grammatik och skriva på spanska, usch! Men nu ska jag plugga... Ha en bra kväll, bättre än min iallafall! Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0