Söndag eftermiddag

Nu tänker jag blogga endast för jessica som tvingade mig o blogga! Haha, helgen har vart bäst! I fredags så hade jag födelsedagfest med mina vänner sedan gick vi på efterfest runt 02:00 och sedan runt 03:00 gick vi och städa lokalen så vi inte behövde göra det dagen efter, för igår mådde jag verkligen inte så bra om man säger de så... Igår så fyllde antons mamma år så då åkte vi och åt hos hans mormor, trevligt! Sen efter de sov vi middag och vakna upp vid halv åtta och efteråt kollade vi på film och åt gott. Idag vaknade vi rätt så tidigt, runt tio tiden och bara chillade sen kom min "pappa" och hämtade oss och nu sitter vi vid en varsin dator och gör olika saker. Han sitter och spelar, jag sitter och kollar på en serie! Nu ska jag kolla klart, hoppas ni får en bra dag och jessica va glad nu din jävel! :* PUSS & KRAM!
 
Instagram: tre bilder från festen i fredags! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0