21.11.2013

Den senaste tiden har jag umgåtts med världens finaste folk, ute sent på natten, pratar om allt o inget. Jag har världens bästa killkompisar & tjejkompisar, vad har jag gjort för att förtjäna er?!
Och till er som har hört av sig och snackat för att kunna snacka ut, ni är värda guld.

För varje dag som går förbi blir jag ja, inte så rätt ord att skriva de här för det är många som läser bloggen men jag börjar komma ikapp! Skolan börjar gå åt skogen men det är inte långt kvar nu, dags att ta tag i allt & låta el mambo att börja! Tack till er alla som har funnits där och haft tid att finnas där överhuvudtaget.
Det är ni som gör så jag blir lyckligare för varje dag som går förbi och håller huvudet högt uppe.

Sista året och som alla säger "lev livet nu, flytta härifrån efter studenten och börja om på nytt!"
Jag ska bevisa att mina vänner har rätt och ingen annan jävel här. VAMOS MIERDA




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0