18/1/2014

Detta inlägg blir till Nathalie och Julie!

Hänt så jävla mycket de senaste, men jag har haft mitt bästa jullov någonsin. Firande julafton med dem bästa i mitt liv, var ute på juldagen med dem bästa, nyår var så jävla bra. Och mitt nya år har börjat så jävla bra. Kan inte fatta att jag har så fina vänner omkring mig som ärligt finns där 24/7. BÄSTA.
Idag sitter jag här as taggad och nervös, för idag blir det utgång med grabbarna i Mariestad. Jag ska få träffa Samir från Paradise Hotel som jag följer och som jag tycker är så jävla snygg. Ska träffa annat folk där också så antar denna kväll/natt kommer bli grym!
Nog om det, imorgon ska jag få sitta en hel dag med bara plugg och skriva om mitt CV & personliga brev.
Dags att ta tag i mitt liv och sluta festa så, haha! Hoppas ni har det bra, KRAM.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0